A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молодіжної, внутрішньої та інформаційної політики Олександрівської селищної ради Донецької області

Проведено засідання міжшкільних методичних об’єднань керівників закладів освіти, учителів-предметників, практичних психологів та виховного сектору: весняна сесія

Дата: 01.04.2024 16:20
Кількість переглядів: 122

Фото без опису

           25–29 березня 2024 року відбулися планові онлайн-засідання міжшкільних методичних об’єднань (далі – ММО) керівників закладів освіти, учителів-предметників, практичних психологів та виховного сектору: весняна сесія. В атмосфері дружньої співпраці було розглянуто питання згідно з річним планом роботи ММО.

          Протягом онлайн-зустрічей  керівники ММО надали присутнім колегам методичні рекомендації щодо підготовки до національного мультипредметного тесту (НМТ) в 2024 році та використання онлайн-сервісів для якісної підготовки до НМТ.

         Також піднімались питання щодо формування критичного мислення на уроках, використання веб-квестів, онлайн-пазлів  і дидактичних ігор в класах НУШ, роботи з дошкою Jamboard, Miro, застосування інтерактивних  тестів для перевірки сформованості навичок учнів, про застосування сервісу Mentimeter для організації  формувального оцінювання. Педагоги обмінялись досвідом щодо впровадження різноманітних інтерактивних вправ та ігор, ідеями об’єктів для проєктування, завданнями для практичних і самостійних робіт, які допоможуть сприяти підвищенню мотивації учнів до навчання,  візуалізувати матеріал та перевіряти знання учасників освітнього процесу. Велика увага була приділена створенню позитивного психолого-емоційного фону на уроках як невід’ємної складової навчання в умовах дії воєнного стану в Україні.

         «Підтримуємо традиції НУШ. Якісний і цікавий  дистанційний урок технологій: досвід та поради» – саме з такої теми 25 березня 2024 року в онлайн-форматі відбулася зустріч вчителів трудового навчання та технологій.

Під час зустрічі вчителі поділилися практичними порадами для вирішення цієї проблеми та цифровими платформами, які допоможуть наблизити наших дітей до свідомого опанування технологічними операціями виготовлення виробів.

 Родзинкою засідання професійної спільноти практичних психологів став практичний блок «З досвіду роботи»: практичний психолог Новоолександрівського НВК Дар’я Гончарова презентувала власну корекційно-розвиткову програму «Ранкові кола з психологом», яка посіла ІІІ місце на обласному рівні.

        Велику просвітницьку роботу щодо організації виховного процесу  в умовах воєнного стану було здійснено слухачами Школи класного керівника під керівництвом Антоніни Шамрай. Під час зустрічі класних керівників розглядалися питання щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді, важливості медіаграмотності у сучасному суспільстві в умовах воєнного стану. Був проведений тренінг «СТОП-БУЛІНГ: попередження жорстокості та насильства серед підлітків».

         25.03.2024 відбулися засідання творчих груп учителів початкових класів Олександрівської ТГ :

•        творчої групи вчителів 3-х класів «Мотивація навчальної діяльності учнів»,

керівник -  учитель початкових класів Опорного закладу освіти

Олександрівський ЗЗСО Шпак О.В.;

•        творчої групи вчителів 4-х класів « НУШ: навчати з радістю», керівник -  учитель початкових класів Опорного закладу освіти Олександрівський ЗЗСО Писаренко С. В.;

•        творчої групи вчителів 1-х класів "Використання здоров'язберігаючих технологій в освітньому процесі", керівник - учитель початкових класів Опорного закладу освіти  Олександрівський ЗЗСО  Іванова О. М.;

•        творчої групи вчителів 2-х класів « НУШ – крок у майбутнє», керівник учитель Очеретинського ЗЗСО Обихвост В. О.

         Засідання  творчої групи вчителів 1-х класів пройшло у формі методичних посиденьок «Фізкультхвилинка – збереження здоров’я дітей».

Під час яких педагоги презентували свої кращі практики проведення руханок під час онлайн – уроків.

         Ефективність проведення фізкультхвилинок полягає в тому, що після рухової активності учні стають більш активними, їхня увага активізується, з’являється зацікавленість у подальшому засвоєнні знань. Для підвищення ефективності руханок доцільно використовувати музичний супровід та долучатись до вправи самому вчителю.

         Учителі творчої групи 2 – х класів розглянули питання «Гейміфікація дистанційного уроку як засіб підвищення ефективності навчання в НУШ»

          В.О. Обихвост, керівник творчої групи, познайомила колег з поняттям «гейміфікація»  та відмінностями між гейміфікацією й ігровим навчанням. На власному досвіді довела, що  гейміфікація насамперед пов'язана з заохоченнями, які мотивують дітей краще вчитися. А у свою чергу, ігрове навчання пов'язане з іграми, які мають розвиваючий ефект – дають дітям певні знання чи розвивають навички. Та поділилася посиланнями, за якими працює, застосовуючи ці технології.

         Члени ТГ Кисловська О.М., Пономаренко Н. В., Казюк Н. В., познайомили зі своїм досвідом роботи з теми «Мотивація через гру». Вони поділилися посиланнями на різні платформи та за стосунки.

         Учасники творчої групи вчителів 3 класів працювали над питаннями :

  • про підготовку до підсумкового формувального оцінювання  у 3 класі;
  • особливості заповнення свідоцтв досягнень учнів 3 класів.

          Педагоги під час роботи шукали креативні методи мотивації учнів,  запропонували для застосування у роботі сайт «СИЛЬНІ КРИЛА».

          Вчителі 4 – х класів розглянули питання « Творчий потенціал системи  навчальних завдань».

          О.І. Міщенко, ознайомила із  сервісами  Google для створення творчих завдань, продемонструвала  роботу cервісу  для  створення ментальних карт (coggle.it),  розповіла про  переваги та недоліки у застосуванні.

          І. О.  Копійко, розповіла про  можливості програми  Microsoft PowerPoint для створення дидактичних  матеріалів до уроків у початкових  класах НУШ. А також  практично ознайомила із  алгоритмом  створення презентації PowerPoint із  використанням гіперпосилань.

          Л.К. Пакіна, презентувала матервали застосування скрайбінгу на уроках  гуманітарного цикл. Лариса Костянтинівна ознайомила із  переліком сервісів для створення комп’ютерного скрайбінгу, а також  продемонструвала результати роботи учнів за даною  технологією.

          Члени творчої групи обговорили  наявні матеріали для створення збірки «Словникові слова. 4 клас».

           Стрижневим питянням  на засіданні методичного об’єднання вчителів іноземної мови в онлайн-форматі став виступ учителя Опорного закладу Олександрівський ЗЗСО I-III ступенів Чести Н.О., яка розповіла про зміни в атестації педпрацівників і надала роз'яснення щодо заповнення методичної картки вчителя, що проходить атестацію. У своїй презентації Наталя Олексіївна також розповіла про педагогічне наставництво як фасилітатора  TAG (творчої групи вчителів іноземної мови) за проєктом SWITLO.

           Керівник міжшкільного методичного об’єднання вчителів громадянської та історичної освітньої галузі Світлана Кострікова  акцентувала  головну  увагу  на аналізі досягнень обов’язкових результатів навчання учнів за Новим Державним Стандартом у громадянській та історичній галузі (6 клас); результативності роботи ММО протягом навчального року.

          Представники мистецьких дисциплін практикували використання інфографіки та аналізували модельні навчальні програми для 7 класу НУШ.

          Керівники закладів освіти головну увагу приділили безпечному освітньому середовищу закладів освіти та організації якісної роботи веб-сайту закладу освіти.

Проведені зустрічі вчителів – це ефективний обмін досвідом, знаннями та позитивними емоціями.

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано