Відбувся семінар–практикум для вчителів громадянської та історичної освітньої галузі
22 лютого 2024 року на базі Мирнодолинського НВК І-ІІ ступенів відбувся онлайн - семінар-практикум для вчителів громадянської та історичної освітньої галузі з теми «Технології візуалізації як засіб формування компетентностей здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання».
Учасниками практичного семінару були: директор та заступник директора Мирнодолинського НВК, консультанти КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», учителі історії та правознавства закладів загальної середньої освіти Олександрівської громади.
За мету заходу було визначено наступне:
- ознайомити учасників семінару з теоретичними аспектами «Технології візуалізації як засіб формування компетентностей здобувачів освіти на уроках історії в умовах дистанційного навчання»;
- довести важливість візуалізації на уроках історії не тільки як аспекту запам’ятовування знань, а й як засобу формування в учнів ключових і предметних компетентностей;
- показати доцільність і ефективність використання сучасних форм візуалізації, доступність платформ та інструментів для створення завдань і отримання зворотнього зв'язку;
- стимулювати впровадження технології візуалізації на уроках історії в умовах дистанційного навчання.
У ході семінару директор закладу Світлана ДЯДЮШЕВА презентувала досвід роботи модератора заходу Марини ВОРОНОВОЇ, учителя суспільних дисциплін першої кваліфікаційної категорії.
Сприятливий психологічний клімат, комфортну атмосферу для роботи релаксаційними вправами "Водоспад" та селфі-тест "Моя улюблена філіжанка кави” створювала Людмила КОЗЛОВСЬКА, практичний психолог закладу.
Марина ВОРОНОВА ознайомила присутніх з педагогічним дайджестом щодо теми семінару та провела Інтерактивний практикум «Інструменти візуалізації: Мy collages, Mind maps Coogle.it, Concer.ai, IMGonline.com.ua, Mentimeter.com».
Семінар-практикум був чудовою нагодою ознайомитися з технологіями візуалізації, які використовує вчитель у своїй діяльності та вдосконалити професійні навички. Учасники активно обговорювали проблемні питання, ділились досвідом, і це зробило роботу ще більш продуктивною.
Онлайн-зустріч пройшла на високому організаційному та методичному рівні.