Відбувся Методичний брейнстормінг: креативне мислення і генерація ідей
Світ, у якому ми живемо, постійно розвивається, приносить у наше життя велику кількість нового та дивного. Нововведення та інновації оточують нас усюди. Вони змінюють не тільки образ життя, а й нашу професійну діяльність. Учитель вчиться все життя, він знаходиться у постійному розвитку і все трудове життя є дослідником. Майстерність, як правило, пов’язують з великим досвідом. Першим же кроком до педагогічної майстерності є творчість. Хоча педагогічна професія має масовий характер, більшість вчителів – це творчі особистості, що прагнуть майстерності.
Логічним аналітичним підсумком професійного конкурсу «Учитель року Олександрівщини – 2022» (далі – Конкурс) став Методичний брейнстормінг: креативне мислення і генерація ідей, який відбувся 02 грудня 2022 року за ініціативи відділу освіти Олександрівської селищної ради.
Захід мав за мету підвищення ефективності методичної роботи щодо організації сучасного уроку; колегіальний пошук шляхів підвищення ефективності кожного уроку, активізація творчих здібностей, розвиток творчого потенціалу кожного педагога; сприяння формуванню позитивної самооцінки педагога. Управлінцями закладів загальної середньої освіти було зроблено детальний аналіз позитивних та негативних сторін проведених під час Конкурсу майстер – класів та дистанційних уроків, а методичною «родзинкою» заходу став груповий SWOT – аналіз виступів команд самих управлінців щодо оцінки конкурсних етапів. На завершення модератор заходу Ірина Седлецька використала вправу «Блогер»: створення командами відеоконтенту, який узагальнив недоліки в нашій роботі та запропонував шляхи їх вирішення.
Давня мудрість говорить: "Хто стоїть на місці, той відстає". А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя. Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом, означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку.