A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молодіжної, внутрішньої та інформаційної політики Олександрівської селищної ради Донецької області

Проведення засідання ММО вчителів природничих дисциплін 30 березня 2023року

Дата: 31.03.2023 14:00
Кількість переглядів: 69

Фото без опису  Фото без опису

    Відповідно до Плану-циклограми роботи відділу освіти та КУ «Центр ПРПП» на 2022 – 2023 навчальний рік 30 березня 2023 року відбулося  чергове онлайн-засідання вчителів ММО природничих дисциплін (пізнаємо природу, хімія, біологія, географія) у віртуальній кімнаті Google Meet.

Під час зустрічі було зроблено вибір модельної програми та підручників з географії для 6 класу НУШ. У процесі обговорення було обрано модельну навчальну програму («Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.)) та визначено «плюси» та «мінуси» запропонованих примірників кожним учителем. Перевага була надана підручнику «Географія» для 6 класу закладів загальної середньої освіти (автори: Запотоцький С. П., Зінкевич М. В., Романишин О. М., Титар Н. М., Горовий О. В., Миколів І. М.).

Також колеги обрали підручник з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу. Колективно вирішили продовжувати вивчення предмету за однойменним з програмною підручником Дар’ї Біди.

Вчителі обговорили питання «Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання» та «Шляхи підвищення особистої цифрової компетентності». До позитивних віднесли індивідуальний графік та темп в асинхронному режимі, групові практичні заняття онлайн з електронною симуляцією робіт, інтерактивні навчальні матеріали, звіти про успішність та постійний зв’язок з класним керівником, різні цікаві освітні онлайн-платформи. Серед недоліків — відсутність необхідних технічних засобів у дітей, приналежність до ком’юніті, гаджетизація життя, відсутність «живого» спілкування, «живої» соціалізації, «живої практики». В умовах сьогодення цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. До шляхів підвищення особистої цифрової компетентності віднесено самоосвіту з самомотивацією, вебінари, семінари, курси, платформи для навчання.

Усі наробки та презентації вчителі прикріпили в Google клас для подальшого використання колегами. Засідання ММО пройшло у дружній атмосфері  взаємної підтримки та допомоги.

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано